Followers

Thursday 22 November 2012

Salam Perkenalan



Assalamualaikum dan selamat malam kepada semua readers .. Saya Muhammad Izzat Bin Abdul Nasir ,, berumur 15 tahun ,, tinggal di Selangor dan bersekolah di Sekolah Menengah Putrajaya Presint 9(2) ..

Tujuan saya buat Blog ini adalah sebagai diari saya sepanjang saya digelar Khalifah dimuka bumi ini .. Tujuan saya buat Blog ini juga adalah ingin berkongsi segala Ilmu dan maklumat tentang Islam .. Bak kata perpatah orang putih "Sharing is Caring" dan orang melayu "Berkongsi ilmu antara satu sama lain" ..

Lagi pun dengan adanya Blog ni , kurang la sikit kebosanan saya sepanjang cuti sekolah ni .. Kalau tak duduk rumah memanjang aktiviti Bangun tido pkol 12 tengah hari , makan , Online facebook dan Twitter , solat , makan , tengok tv dan tidur balik semula .. Haha 

Akhirya sekali saya harap Readers semua dapat terima saya sebagai Blogger baru dan Jikalau blog saya ni ada kekurangan ,, saya alu-alukan anda semua memberi pendapat dan cadangan di Facebook saya

◕‿◕ Salam Ukhuwah Fillah saya ucapkan kepada anda semua :)

  Twitter     : https://twitter.com/Ijat_IN
  Ask.fm     : http://ask.fm/IjatIN


Owner Blog ni yang rendah tu , Hihi :p


1 comment:

  1. Assalamualaikum Warrahmatul-Allahi Wabarakatuh,

    Ijat, Ana (hafiz) ingin mengucapkan tahniah ea... Kerana telah menubuhkan Blog ini. Hal ini kerana setiap perlakuan yg kmu buat Allah sentiasa melihatnya kerana Allah Maha Melihat dn Maha Mengetahui... Insya-Allah, dengan Blog ini, kita sama2 mempertingkatkan keimanan dlam diri masing2... Insya-Allah... Shukran ya Izzat..

    ReplyDelete